בניית בית פרטי

חולמים על בניית בית פרטי? ככה עושים את זה נכון

בניית בית פרטי מבנייה קלה החל מ990 ש"ח!

עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות

מאות לקוחות מרוצים 

שירות בכל הארץ בלי יוצא מן הכלל

חייגו אלינו עכשיו!

בניית בית פרטי משלכם היא חלום גדול ואתגר גדול, אשר מורכב משלבים רבים. במקומות רבים מדגישים כי על מנת להשלים חלום זה בצורה טובה, חשוב להיערך מראש מבחינה כלכלית, מבחינת הזמן וההשקעה שיידרשו לכך ואפילו נפשית, כיוון שמדובר בתהליך ארוך הכולל הרבה מאוד החלטות שנראה שלכל אחת מהן משמעות רבה על המשך החיים. ניתן להסכים עם כל זה, אך, חשוב גם לזכור שתהליך זה כרוך גם בהנאה רבה ובתחושת סיפוק והגשמה שקשה לתאר במילים. מי שבנה בעצמו בית פרטי בדרך כל מתקשה להסביר עד כמה ומרגיש ש'זר לא יבין זאת'.

 

שלבים לתהליך בניית בית פרטי

במקרים שונים מופיעים השלבים שיתוארו כאן בסדר שונה מעט. הדבר תלוי במשתנים רבים ושונים. למשל, אם אתם 'בנים ממשיכים במושב' הרי שמיקום הבית ידוע מראש. לעומת זאת, אם אתם בונים בית להשקעה, ייתכן שמסגרת התקציב ידועה מראש וכדומה.

על כך פנים השלבים העיקריים בבניית בית פרטי הם:

השגת המימון

הליך זה מורכב מפגישות עם יועצי משכנתאות וגורמים נוספים שתפקידם לסייע לכם להבין כמה מימון תוכלו לקבל לצורך בניית הבית. אנו ממליצים לערוך פגישות גם עם יועצי משכנתאות בלתי תלויים (שלא מייצגים את הבנק או גוף אחר המעניק משכנתאות).

שלב ההחלטות.

לאחר הגדרת התקציב תוכלו להתחיל בשלב בו תבחרו את מיקום הבית, כולל היישוב, השכונה וכדומה וכן תידרשו להחליט על שיטת הבנייה. גם בשלב זה תפגשו אנשי מקצוע רבים. במטרה כאן היא להבין כיצד למקסם את התקציב העומד לרשותכם ולהגיע לבית שיענה על מקסימום מהרצונות והציפיות שלכם.

שלב התכנון

תלוי כמובן בשלבים הקודמים. אם בחרתם להקים בית לפי תכנון אדריכלי מקורי, הרי שתידרשו למצוא אדריכל ולעבור איתו את התהליך של יצירת התוכנית, על כל הזמן השינויים הרבים הכרוכים בכך. הליך זה הינו ארוך ויקר יותר, אך הוא מביא לידי ביטוי את חלומכם בצורה הטובה ביותר. לעומת זאת, אם התקציב שלכם אינו מאפשר זאת, או אם סדר העדיפויות שלכם אחר, תוכלו גם לבחור תוכנית של בית מוכן ובמקרה הצורך לערוך בה מספר התאמות. הליך כזה מצמצם את עלותו של סעיף זה משמעותית.

הכנות לביצוע

בשלב זה תצטרכו לבחור את הקבלנים שייבנו הפועל את הבית הפרטי שלכם. אנו ממליצים כמובן להעניק לשלב זה את מלוא הזמן ותשומת הלב הדרושים, להיוועץ במספר אנשים שעבדו עם הקבלנים, ואף לראות בפועל עבודות שלהם. בדיקה כזו תאפשר לכם רמת וודאות גבוהה שאתם עובדים עם קבלנים שתוכלו לסמוך עליהם ולהפקיד בידיהם את ה'בייבי' היקר שלכם.

נקודה חשובה נוספת בשלב זה היא בחירת מפקח בנייה ואולי גם קבלן ראשי, שיהיו האנשים שלכם בשטח ויוודאו שכל שלבי הבנייה (שלכם בדרך כלל אין מושג בהם) ייתבצעו באיכות הנדרשת.

שלב הביצוע

הוא השלב המרגש בו אתם סוף סוף רואים את התוכניות שלכם מתחילות לרקום צורה. בין אם מדובר בברזל ובטון או בקירות ותקרה מפאנלים של בנייה קלה. השלמה מוצלחת של שלב זה, ובמסגרת התקציב ופרק הזמן שהוגדר, תלוייה רבות בהחלטות שקיבלתם בשלבים הקודמים המתוארים לעיל.

בניית בית פרטי עם בילדר תעשיות

בניית בית פרטי זה עסק שמצריך הרבה ידע ומקצועיות וכמובן לא יתאים לחובבנים או למתחילים. אנחנו בילדר תעשיות ואנחנו מתעסקים בתחום כבר מעל עשור ויש לנו מאות לקוחות מרוצים. אנחנו נשמח לעזור לכם בקבלת ההחלטות ולייעץ לכם מכל הלב. צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם!

 

בניית בית פרטי

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

בנייה קלה מאלומיניום

בנייה קלה מאלומיניום

בנייה קלה מאלומיניום – כל מה שצריך לדעת בנייה קלה מאלומיניום החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש

קרא עוד »
בניית בית פרטי

בניית בית פרטי

חולמים על בניית בית פרטי? ככה עושים את זה נכון בניית בית פרטי מבנייה קלה החל מ990 ש"ח! עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות מאות לקוחות

קרא עוד »
בנייה מודרנית

בנייה מודרנית

בנייה מודרנית – כל הפרטים בנייה מודרנית החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה

קרא עוד »
היתרונות של מבנים ניידים

היתרונות של מבנים ניידים

מבנים ניידים החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית מעל 10 שנות ניסיון

קרא עוד »