מחסנים מפאנל מבודד

כל בית צריך מחסן מפאנל מבודד

בנייה קלה ,תוספות בנייה ומחסנים מפאנל מבודד החל מ999 ש"ח

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

השימוש במחסנים פרטיים, הממוקמים בסמוך לבית, הולך ומתרחב בעשורים האחרונים בכל העולם. מחסנים מהווים פתרון מושלם לאחסנה של מגוון עצום של חפצים אישיים שונים: תמונות ומכתבים אישיים, קלסרים של ניירת, אופניים, כלי עבודה ידניים וחשמליים, כלי גינה מכל הסוגים, מזרנים, אוהלים ושאר ציוד קמפינג ועוד. לעיתים קרובות ממוקמים בתוך המחסן הביתי גם מכונת הכביסה והייבשן ובמקרים אחרים גם מזון יבש, קופסאות שימורים ואפילו סחורות מסוגים שונים.

 

המחסן כשלוחה של הבית

למעשה, מהווה המחסן מעין שלוחה של הבית, המאפשרת לנו לשמור על כל דבר שאנחנו רוצים בהישג יד, אך אין לנו מקום עבורו בתוך הבית. או לחילופין, שמסיבות מגוונות אנחנו מעדיפים שיהיה נגיש, אך לא בין כתלי הבית (למשל, דברים שעשויים לתפוס לכלוך, כגון כלי עבודה, כלי גינה ואופניים עם בוץ וכדומה).

שימוש מקובל אחר למחסנים הוא כמרחב עבודה.

 

תנו לישון בשקט

אולם, אם רכשנו מחסן שאינו עמיד בשינויי מזג האוויר, או לחילופין שאינו אטום למכרסמים ו/או נחשים למשל, הרי שכל מה שנשים בו עלול להינזק קשות. למעשה, על מנת להיות רגועים שתכולת המחסן שלנו שמורה ומוגנת, הן ממזיקים שונים והן מפגעי מזג האוויר, עלינו לוודא שהמחסן שלנו אטום לגשם ולמכרסמים, עשוי מחומר שהוא בו זמנית מבודד חום ועמיד לקרינת השמש החזקה בארץ. רק כך נוכל לישון בשקט, כשאנו בטוחים שחפצינו היקרים נשארים מוגנים ושלמים כפי שהכנסנו אותם.

 

השוואה בין סוגי המחסנים הקיימים בשוק הביאה אותנו למסקנה כי מחסנים מפנל מבודד הם אלה שעומדים בכל הדרישות הללו, ובמחיר הוגן ומשתלם..

 

מהו מחסן מפנל מבודד

פנל מבודד מורכב מ 3 שכבות. שתי השכבות החיצוניות עשויות בדרך כלל פח מגלוון (מה שהופך את המחסן עמיד לחלוטין בפני מכרסמים, חרקים ושאר בעלי חיים) ושכבה פנימית של חומר בידוד. קיימים מספר חומרי בידוד המשמשים כשכבה פנימית בפאנלים מסוג זה כשהעיקריים הם:

  1. קלקר (פוליסטירן מוקצף).
  2. צמר סלעים.
  3. פוליאוריתן מוקצף.

ככל הידוע, מרבית הפאנלים הנמכרים בארץ מכילים קלקר. בפנלים עם צמר סלעים, שגם הם מבודדים טרמית, משתמשים גם לבידוד אקוסטי וכמו כן כמחסום לאש. פוליאוריתן מוקצף משמש בעיקר לבידוד תרמי מצוין, ולכן מצוי גם בקירותיהם של מקררים מסוגים שונים.

 

סוג הפנל ובניית המחסן

ניתן למצוא פנלים מבודדים בשלושה עוביים עיקריים 50 מ"מ, 75 מ"מ או 100 מ"מ.

הבחירה בסוג הפנל המתאים ביותר תהיה, כמובן לפי צרכי הלקוח. מי שמעוניין במחסן גם כמרחב עבודה מבודד אקוסטית (למשל לצורך עבודה עם כלים רועשים, או דווקא כמרחב שקט המוגן מפני רעשים חיצוניים) מוטב שיבחר את אחד שני הסוגים האחרונים המוזכרים כאן.

בניית המחסן עצמו מתבצעת על ידי חיבור הפנלים בעזרת מחברים.

בניית מחסנים מפאנל מבודד עם בילדר תעשיות

בניית מחסן מפאנל מבודד יכול להקל עליכם מאוד עם זאת חשוב מאוד שהעבודה שמתבצעת אצלכם בבית תהיה איכותית ומקצועית. אנחנו בילדר תעשיות ואנחנו מומחים בבנייה קלה כבר מעל 10 שנים עם מאות לקוחות מרוצים. אנחנו נשמח לתת לכם שירות מקצועי ואדיב ללא פשרות ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עכשיו אנחנו נשמח לדבר איתכם ולתת לכם את כל הפרטים והמידע שתצטרכו !

מחסנים מפאנל מבודד

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת – כל מה שחשוב לדעת סגירת מרפסת ושיפוצים החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק

קרא עוד »
פיקוח בניה

פיקוח בניה

כל מה שחשוב לדעת על פיקוח בניה בנייה קלה החל מ999 ש"ח! מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים

קרא עוד »
בנייה קלה במרכז

בנייה קלה במרכז

מעוניינים בבנייה קלה באזור המרכז? הגעתם למקום הנכון! צרו איתנו קשר עכשיו לייעוץ בנייה קלה במרכז החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה

קרא עוד »