בנייה קלה בשפלה

בנייה קלה בשפלה – כל הפרטים

בנייה קלה בשפלה הכי איכותי בארץ!

עבודה מקצועית איכות ללא פשרות

מחיר הכי משתלם בארץ לפונים דרך האתר

שירות בפריסה ארצית

חייגו עכשיו!

בנייה קלה הולכת ונעשית פופולרית יותר ויותר במהלך השנים האחרונות, ובמיוחד באזור השפלה בפרט. במצב השוק הנוכחי, קנייה של בית חדש או לשפץ בית שכבר קיים זו הוצאה אדירה מבחינה כספית, ואנשים רבים, ובמיוחד צעירים, אינם מסוגלים להרשות לעצמם הוצאות כאלו. רק הגעה לשלב המשכנתא היא משימה כמעט בלתי אפשרית, ואחוז בעלי הבתים הולך ופוחת בקרב צעירים. אך לבעיות אלו יש פתרון במקרים מסוימים. בנייה קלה בבילדר תעשיות מסוגלת להפחית את עלות תהליך הבנייה של מבנים בצורה משמעותית, ולייצר מוצר באיכות הגימור הגבוהה ביותר.

 

בנייה קלה בשפלה – מה זה בעצם?

בנייה קלה היא שיטת בנייה שעובדת בצורה פשוטה ומהירה, ולמעשה שיטה זו עיקרה בנייה ללא שימוש בבטון. בנייה קלה או בשמה השני בנייה ירוקה היא בנייה מרכיבים משטחים מיוחדים על גבי קונסטרוקציה שעשויה מעץ או מתכת. ישנן שיטות מגוונות לבנייה קלה בשפלה, שבכולן היתרונות המרכזיים הם המהירות והמחיר הנמוך בהשוואה לבנייה קונבנציונלית מבטון. כמובן שגם בבנייה קלה ישנם יתרונות וחסרונות. מצד אחד, לא בכל מקום ניתן לבנות בבנייה קלה, אך מנגד שיטת בנייה זו מתפתחת במהרה, הטכנולוגיה הולכת ומשתכללת, רמת הבידוד ששיטה זו מספקת היא גבוהה מאוד, והפערים שהיו קיימים בין בינה ובין בנייה קונבנציונלית מצטמצמים במהירות.

 

שיטות שונות של בנייה קלה בשפלה

המומחים אצלנו בחברת בילד תעשיות מפרידים את סוגי הבנייה הקלה לשתי שיטות מרכזיות- בניית קונסטרוקציית עץ ובניית קונסטרוקציית פלדה. לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות שצריך להתחשב בהם. 

 

 

  • בנייה מעץ – קונסטרוקציה מעץ תיבנה באמצעות עצים עמידים כמו עץ אורן. עלות השיטה אמנם קצת יותר גבוהה, אך היא מסוגלת לתמוך במגוון רחב של עיצובי מבנה ונותנת ללקוח את ההזדמנות "לעוף עם החלום". קונסטרוקציה מעץ מצטיינת באמינות, אך לפני הבנייה חשוב לראות עם התנאים במקום מאפשרים זאת, כמו לדוגמא האקלים באזור.
  • בנייה מפלדה- בניית הקונסטרוקציה מפלדה היא הצורה הנפוצה יותר של בנייה קלה. ייצור מוטות הפלדה לקונסטרוקציה נעשה אחרי חישוב קפדני של הנתונים במבנה המוקם. קונסטרוקציה העשויה מפלדה מייצרת עמידות גבוהה יותר מפני חרקים ובלאי.

 

יתרונות בנייה קלה בשרון

לבנייה קלה קיימים יתרונות משמעותיים בהשוואה לבנייה קונבנציונלית.

    • גמישות- בנייה קלה היא גמישה בהרבה, וניתן לבצע בה שינויים תכופים במקרה הצורך. 
    • מהירות- תהליך הבנייה בבנייה קלה הוא מהיר בהרבה, ולא מאלץ את תושבי הבית להתגורר באתר בנייה במשך שנים ארוכות. תהליך הוצאה לפועל של בנייה קלה מסוגל לקחת חודשים מעטים מרגע הרעיון ועד לרגע בו קיימם מבנה חדש ואיכותי.
  • עלות- כפי שצוין, בנייה קלה היא הוצאה קטנה בהרבה מבנייה קונבנציונלית. במיוחד במצב הנוכחי בו המחירים של בניית מבנים עולים כל הזמן.
  • קלות- כמו שמבינים משמה, בנייה קלה היא בהחלט קלה, מה שמאפשר לשנע את המבנה עם מתעורר הצורך.

בנייה קלה עם בילדר תעשיות

אז אם החלטתם שאתם צריכים בנייה קלה באזור השפלה הגעתם למקום הנכון. אנחנו בילדר תעשיות ואנחנו מקצוענים בבנייה קלה כבר מעל עשור עם מאות לקוחות מרוצים וביניהם גם באזור השפלה. אנחנו פועלים באזור רחובות, גדרה, יבנה, אשדוד, קרית מלאכי, אשקלון, ובכל המושבים באזור השפלה. בשביל לקבל ייעוץ חם ומקצועי אנחנו נשמח שתשאירו לנו פניה עכשיו אז קדימה למה אתם מחכים?

כל היישובים המובילים בשפלה לשירות בנייה קלה

בנייה קלה ברמלה

בנייה קלה ברחובות

בנייה קלה בנס ציונה

בנייה קלה בגן יבנה

בנייה קלה באשדוד

בנייה קלה בקרית מלאכי

בנייה קלה בגדרה

בנייה קלה בכל המושבים והיישובים מסביב

צרו איתנו קשר עכשיו, אנחנו מחכים לכם!

בנייה קלה בשפלה

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

בנייה קלה בירושלים

בנייה קלה בירושלים

מה חשוב לדעת על בנייה קלה בירושלים? בנייה קלה החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים

קרא עוד »
בנייה קלה במרכז

בנייה קלה במרכז

מעוניינים בבנייה קלה באזור המרכז? הגעתם למקום הנכון! צרו איתנו קשר עכשיו לייעוץ בנייה קלה במרכז החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה

קרא עוד »
בנייה מודרנית

בנייה מודרנית

בנייה מודרנית – כל הפרטים בנייה מודרנית החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה

קרא עוד »
אדריכלות ירוקה

אדריכלות ירוקה

אדריכלות ירוקה כל מה שצריך לדעת בנייה ירוקה החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים

קרא עוד »