בנייה קלה בשרון

בנייה קלה בשרון – כל הפרטים

בנייה קלה בשרון החל מ999 ש"ח

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

בנייה קלה הולכת וצוברת פופולריות רבה בשנים האחרונות, ברחבי הארץ בכלל ובשרון בפרט. בימינו, רכישת בית מגורים או שיפוץ של בית קיים דורשים הוצאה של סכומים גדולים והולכים מהכיס, ורוב האנשים, ובמיוחד הצעירים שבהם, אינם יכולים לעמוד בהוצאות שכאלו. רק הגעה ללקיחת משכנתא היא כמעט משימה בלתי אפשרית, ובקרב צעירים אחוז הבעלות על בתים הולך ויורד כל הזמן. אך לעלויות אלה קיים פתרון. בנייה קלה בבילדר תעשיות יכולה להוריד את עלות הבנייה של מבנים בעשרות אחוזים, וליצור מוצר מוגמר באיכות הגבוהה ביותר.

 

בנייה קלה  – מה זה בעצם?

בנייה קלה היא שיטת לבניית מבנים בצורה מהירה ופשוטה, למעשה זו שיטת בנייה ללא שימוש בבטון. בנייה קלה היא בנייה העושה שימוש במשטחים המורכבים על גבי שלד הנבנה מעץ או מתכת. קיימות שיטות מגוונות לתהליך זה בשרון, שהמשותף לכולן הוא המהירות והעלות הנמוכה בהרבה לעומת בנייה מסורתית מבטון. כמו לכל שיטת בנייה, בבנייה קלה קיימים יתרונות וחסרונות. מצד אחד, לא בכל מקום מתקיימים התנאים המאפשרים בנייה קלה, אך מהצד השני שיטה זו במגמת עלייה והטכנולוגיה המשומשת בהם הולכת ומשתכללת, היא מספקת בידוד ברמה הגבוהה ביותר, והפערים שהיו בעבר בין בנייה קונבנציונלית לבנייה קלה הולכים ומצטמצמים.

 

שיטות שונות לבנייה קלה בשרון

המומחים של חברת בילד תעשיות מחלקים את הבנייה הקלה לשתי שיטות עיקריות- בנייה מעץ ובנייה מפלדה. לכל אחת מהן יתרונות ייחודיים לה. 

 

  • בנייה מעץ – בניית הקונסטרוקציה מעץ תעשה מעצים חזקים כמו עץ אורן. השיטה אמנם קצת יותר יקרה אך מאפשרת מגוון רחב של עיצובים ונותנת ללקוח מקום "לעוף עם החלום" בנוגע למבנה. קונסטרוקציה מעץ היא אמינה מאוד, אך לפני הבנייה חשוב לשים לב לאקלים האזור ומה הטמפרטורה בשיא החורף.
  • בנייה מפלדה – בניית קונסטרוקציית פלדה היא השיטה הנפוצה סטנדרטית יותר של בנייה קלה. יצירת מוטות הפלדה נעשית לאחר חישוב מדויק של נתוני המבנה המיועד להקמה. קונסטרוקציה העשויה מפלדה מספקת עמידות גבוהה יותר בפני בלאי וחרקים.

 

יתרונות בבנייה קלה

בנייה קלה מספקת יתרונות רבים לעומת בנייה קונבנציונלית.

    • גמישות – בנייה קלה היא גמישה יותר, ומאפשרת שינויים תכופים במבנה אם מתעורר הרצון לכך. 
    • מהירות – בנייה קלה היא מהירה הרבה יותר, ולא מאלצת את יושבי הבית לגור באתר בנייה במשך שנים. תהליך של בנייה קלה יכול לקחת חודשים ספורים מרגע הרעיון הראשוני ועד לשלב בו ישנים תחת קורת גג חדשה.
  • עלות – כאמור, בנייה קלה היא זולה משמעותית מבנייה קונבנציונלית באותו סדר גודל. במיוחד בזמנים כאלה בהם מחירי הבנייה נוסקים לשחקים יתרון זה הוא משמעותי במיוחד.
  • קלות – כמו שמשתמע משמה, בנייה קלה היא קלה הרבה יותר, מה שמאפשר לעיתים להעביר את המבנה למקומות שונים לפי הצורך.

בנייה קלה בשרון עם בילדר תעשיות

אז אם אתם גרים באזור השרון ואתם מחפשים בנייה קלה אז הגעתם למקום. אנחנו בילדר תעשיות ואנחנו מומחים בבנייה קלה כבר מעל עשור עם מאות לקוחות מומלצים ביניהם גם לקוחות מאזור נתניה, כפר סבא, קיסריה, רעננה, הרצליה ועוד… אז בשביל לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית אליכם ולהבין קודם כל מה אתם צריכים נשמח לתת לכם שירות אישי וחם בשיחת ייעוץ. צרו איתנו קשר עכשיו!

כל האזורים המובילים שביצענו בהם בנייה קלה באזור השרון

בנייה קלה בנתניה

בנייה קלה בקיסריה

בנייה קלה ברעננה

בנייה קלה בכפר סבר

בנייה קלה בהרצליה

בנייה קלה בהוד השרון ורמת השרון

בנייה קלה בכפר יונה

בנייה קלה בכל היישובים הסמוכים

צרו איתנו קשר עכשיו, אנחנו מחכים לכם!

בנייה קלה בשרון

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

בנייה קלה בשפלה

בנייה קלה בשפלה

בנייה קלה בשפלה – כל הפרטים בנייה קלה בשפלה הכי איכותי בארץ! עבודה מקצועית איכות ללא פשרות מחיר הכי משתלם בארץ לפונים דרך האתר שירות

קרא עוד »
היתרונות של מבנים ניידים

היתרונות של מבנים ניידים

מבנים ניידים החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית מעל 10 שנות ניסיון

קרא עוד »
בנייה מודולרית

בנייה מודולרית

בנייה מודולרית – זה הזמן לעשות קצת סדר בבלאגן אם הגעתם לעמוד זה סביר להניח ששמעתם בעת האחרונה את המושג " בנייה מודולרית " יותר

קרא עוד »
בנייה קלה במרכז

בנייה קלה במרכז

מעוניינים בבנייה קלה באזור המרכז? הגעתם למקום הנכון! צרו איתנו קשר עכשיו לייעוץ בנייה קלה במרכז החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה

קרא עוד »