מערכות אנרגיה ירוקה

מערכות אנרגיה ירוקה לשירותך

התקנת מערכות אנרגיה ירוקה החל מ999 ש"ח

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

מקורות האנרגיה מתחלקים לשני סוגים: מתכלה ומתחדשת. אנרגיה מתכלה קרוייה כך, כיוון שהיא מופקת ממשאבי טבע מתכלים. הכוונה היא לדלקים מאובנים, כגון נפט, פחם וגז (כלימר, דלק שנוצר משכבות של מאובנים קדומים, של בעלי-חיים או עצים). אנרגיה זו היא אנרגיה מזהמת, מהסיבה הפשוטה שהפקתה כרוכה בשריפתם של המחצבים ושחרור מזהמים רבים, ברמות שונות של רעילות, לאטמוספירה.

 

זוהי האנרגיה השלטת בכיפה מאז פיתוחו של מנוע המונע על ידי שריפת פחם. וזוהי האנרגיה שמניעה עד היום את מרבית התהליכים התעשייתיים, מרבית הרכבים, ואת כל המטוסים והאניות (שתרומתם לזיהום האוויר והים עצומה), או בקצרה, כמעט כמעט כל מה שמונע בדלק נוזלי או על גז.

 

להפיק אנרגיה מבלי לזהם

סוג האנרגיה השני הוא האנרגיה המתחדשת. זו מופקת ממשאבי טבע מתחדשים ושאינם מזהמים. מקורות אנרגיה המתחדשת העיקריים הם: אנרגית השמש (סולארית), אנרגיית הרוח, אנרגיה קינטית של תנועת מים (כגלים או בנהרות) ואנרגייה טרמית, כלומר חום העולה ממעמקי כדור הארץ לכיוון פני השטח שלו.

 

בעשורים האחרונים מתקיים בכל העולם כולו תהליך מואץ של מעבר מאנרגיה מתכלה ומזהמת לאנרגיה ירוקה, נקיה ומתחדשת.

'הגל הירוק' הזה, שעובר דרך שדרת התעשייה בכל העולם, מגיע גם אל הצרכנים הפרטיים, בעיקר בדמות מערכות סולאריות.

נוסף על אלה קיימות גם מערכות פרטיות להפקת ושימוש באנרגיית רוח, אולם לשם כך נדרשים תנאים ספציפיים למדי (בעיקר מרחב מספיק להצבת טורבינת רוח וזמינות של רוח חזקה דייה לאורך מספיק זמן בשנה שתצדיק את ההשקעה). שילוב של שני תנאים אלה מתקיים כמעט אך ורק בשטחים חקלאיים גדולים, המצויים בדרך כלל על רמה הררית (כגון רמת הגולן, או רמת יששכר) בהם ניתן להציב מספר טורבינות רוח גדולות.

 

הפקת אנרגיה סולארית, לעומת זאת, היא אפשרות זמינה כמעט לכל מי שברשותו גג ו/או שטח אדמה. לכן התמקדנו כאן יותר באפשרות זו.

 

שמש צהובה – אנרגיה ירוקה ורווח כספי

מערכות סולאריות מגיעות במגוון גדול של איכויות ושל הספקים.

הפאנלים הסולריים של מערכות אלה מותקנים על גבי גג הבניין, על שטחי קרקע ולעיתים אפילו ישירות על קירות הבניין.

 

ערכת כזו המותקנת על גג של בית פרטי תספק בדרך כלל יותר חשמל מכפי שדיירי הבית צורכים. המשמעות היא שניתן למכור את החשמל העודף לחברת החשמל. התקנת מערכת סולארית כזו מחזירה את ההשקעה בתוך מספר שנים, אשר לאחריהן נותר לכם רווח שנתי יפה. עם השנים מתפתחות מערכות אלה וניצולת האנרגיה שלהן הולכת וגדלה. כך, גם שטחי גג קטנים יחסית יכולים להפיק יותר אנרגיה ולהניב רווח לבעל הגג.

 

שלבים בהתקנת מערכת סולארית

התקנת מערכת כזו דורשת אמנם מספר שלבים, הכוללים יידע והבנה מקצועיים וכן מעט התעסקות בירוקרטית, אך הרעיון הוא לא שתנסו לעשות זאת לבדכם, אלא שתעזרו באנשי מקצוע המכירים את התחום. השלבים הם:

 

  • סקר היתכנות והערכת ריווחיות.
  • השגת האישורים המתאימים מטעם חברת החשמל וחתימה על הסכם על מכירת עודפי החשמל לחברה.
  • התקמת המערכת.
  • תחזוקה שוטפת (מועטה מאוד).

התקנת מערכות אנרגיה ירוקה עם בילדר תעשיות

מערכות אנרגיה ירוקה יכולות להועיל לנו מאוד ולחסוך לנו המון כסף וכמובן פחות לזהם את הסביבה. עם זאת זו עבודה שצריכה להתבצע על ידי מקצוענים בתחום. אנחנו בילדר תעשיות ואנחנו מומחים בהקמת מערכות אלו כבר מעל ל10 שנים במקצועיות רבה. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עכשיו כדי לקבל את כל המידע שאתם צריכים, אז קדימה צרו איתנו קשר עכשיו אנחנו מחכים לכם!

מערכות אנרגיה ירוקה

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

בנייה קלה מאלומיניום

בנייה קלה מאלומיניום

בנייה קלה מאלומיניום – כל מה שצריך לדעת בנייה קלה מאלומיניום החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש

קרא עוד »
קבלן שלד

קבלן שלד

בנייה קלה החל מ999 ש"ח! מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה מתקדמת מעל 10 שנות ניסיון

קרא עוד »
בנייה קלה בשרון

בנייה קלה בשרון

בנייה קלה בשרון – כל הפרטים בנייה קלה בשרון החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים

קרא עוד »
בנייה אקולוגית

בנייה אקולוגית

בנייה אקולוגית – טובה לנו ולדורות הבאים בנייה אקולוגית החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים

קרא עוד »