בנייה קלה מאלומיניום

בנייה קלה מאלומיניום – כל מה שצריך לדעת

בנייה קלה מאלומיניום החל מ999 ש"ח

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

אנשים רבים מעוניינים בתוספות בנייה שונות לבתיהם – מרפסות, פרגולות, גגות וכיוצא בזאת. כיום, קיים עולם הבנייה הקלה אשר עיקרו בשימוש במשאבים קלים וזולים. אחד מן המשאבים הינו אלומיניום. האלומיניום בעל יתרונות רבים לבנייה ועל כך יורחב במאמר. 

מהי בניה קלה?

בנייה קלה היא אחת הדרכים המהירות והקלות ביותר לתוספת בנייה או אפילו לבנייה של מבנה שלם. בנייה קלה החלה בארצות הברית ואירופה והפכה שכיחה בישראל בשנים האחרונות. הבנייה נעשית מחומרים קלים והנפוצים הם: לוחות גבס, אלומיניום, פלדה.

יתרונות בנייה קלה מאלומיניום

בשונה מבנייה רגילה, בנייה קלה מוזילה משמעותית את עלות הבנייה על ידי שימוש בחומרים קלים, זמן עבודה מועט, ושימוש בעובדים המתמחים בעבודה זו כמו העובדים של "בילדר תעשיות".

החומרים המשמשים לבנייה קלה יוצרים בידוד טוב אשר גורם בעלות החימום והקירור של המבנה.

חשוב לבחור חברה שמתמחה בכל סוגי הבנייה הקלה כמו "בילדר תעשיות", בעלת ניסיון רב אשר משתמשת בחומרים איכותיים ועובדיה זמינים בפריסה ארצית. חומר שבו מרבים להשתמש הוא אלומיניום.

בניה קלה מאלומיניום – למה כדאי?

האלומיניום היא מתכת קלה, רכה ומוליכה חשמל וחום. לרוב מערבבים אותה עם חומרים שונים על מנת ליצור סגסוגת חזקה, עמידה וקלה לצורך בניית תוספות בנייה ייחודיות. יתרונות בנייה מאלומיניום:

מתכת בעלת חסינות למניעת חלודה

מתכת עמידה בפני מזג אוויר (רוחות, גשם, שמש חזקה), מזיקים ואינה יוצרת בלאי מוגבר מהיר.

משקלה הנמוך של מתכת האלומיניום ביחס לחומרי בנייה שונים. מקצר את זמני הבנייה.

אז מה ניתן לבנות מאלומיניום?

פנלים מאלומיניום

פנלים מאלומיניום עשויים מפרופיל אלומיניום, חומרים מבודדים, ומשמשים כתוספת לגגות, סגירת מרפסות, תוספת חדרים וכיוצר בזאת. הרכבת הפנל נעשית במפעל והעבודה בשטח הבניה מועטה, לכן פנל אלומיניום מאפשר עבודה קלה ומהירה.  

פרגולות מאלומיניום

לבניית פרגולה מעץ חסרונות רבים (בלאי מוגבר, מזיקים ועוד). כדי להתגבר על כך, ניתן לייצר פרגולות מאלומיניום. פרגולה זו מחזיקה זמן רב יותר, עמידה מפני פגעי מזג האוויר, ניתנת להתקנה קלה ומהירה, ואף יכולה להגיע במגוון צבעים. ישנה אפשרות מיוחדת ליצירת פרגולות אלומיניום דמויות עץ וכך להרוויח את יתרונות האלומיניום והמראה העיצובי של עץ.

תוספת חדר

ניתן לבצע במהירות בנייה קלה של חדר כתוספת על גג מבנה או בחצר הבית. שימוש באלומיניום במקרה זה עולה על חומרים נוספים במהירות הבנייה של החדר במקרה הצורך. כמוכן, התחזוקה של החדר כמעט אפסית עקב העמידות הגבוהה.

סגירת מרפסות ויצירת מרפסות שמש

היתרונות המרכזיים בשימוש באלומיניום בסגירת מרפסות או מרפסות שימוש הן בנייה מהירה, בידוד איכותי על ידי האלומיניום וכן עמידות גבוהה גם בפני שמש חזקה.

מחירים

בנייה קלה מאלומיניום מחירה משתנה בהתאם לסוג הבנייה, ולאיכות החומרים. אך ככל ניתן לומר כי בנייה מאלומיניום זולה משמעותית מבנייה מפלדה ובטון. חשוב שתבחרו בחברה בעלת ניסיון בבניה אשר מציגה לכם קבלות מלקוחות מרוצים ומתחייבת למחיר קבוע ומפוקח כמו "בילדר תעשיות".

בנייה קלה מאלומיניום עם בילדר תעשיות

בילדר תעשיות מומחים בכל מה שקשור לבנייה קלה, בנייה ירוקה ומבנים ניידים. אנחנו נשמח לתת לכם שירות אדיב, מקצועי והכי איכותי שיכול להיות.

פנו אלינו עכשיו להצעת מחיר וייעוץ ראשוני בחינם. מבטיחים שתהיו מרוצים!

בנייה קלה מאלומיניום

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

פיקוח בניה

פיקוח בניה

כל מה שחשוב לדעת על פיקוח בניה בנייה קלה החל מ999 ש"ח! מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים

קרא עוד »
סגירת מרפסת

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת – כל מה שחשוב לדעת סגירת מרפסת ושיפוצים החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק

קרא עוד »
בנייה קלה כל היתרונות

בניה קלה – כל היתרונות

בנייה קלה החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית מעל 10 שנות ניסיון

קרא עוד »