הנדסת בניין בשיטת הבניה הקלה

בנייה קלה החל מ999 ש"ח

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

הבנייה הקלה נעשית רווחת יותר ויותר בארץ, אולם למרות מה שמשתמע משמה- אין להקל ראש בשלבי הבנייה הקלה וחשוב שהיא תיעשה באופן הטוב ביותר באמצעות היעזרות במהנדס בניין.

בנייה קלה

לפני שמדברים על הנדסת בניין כדאי להבין קודם כל מה היא בנייה קלה. בנייה קלה שונה מבנייה רגילה בכך שהיא משתמשת בחלקים מוכנים מראש המורכבים על גבי שלד שנבנה מאלומיניום או פלדה. את החלקים יכולים להיות מעץ, גבס או פלדה ובניהם מכניסים חומרי בידוד, כך שבנייה קלה אין משמעותה בית לא מבודד מהמזג אוויר שבחוץ.

שיטה זו שונה מבנייה רגילה משום שבבנייה הרגילה החלקים לא מוכנים מראש ומוכנים בהתאמה אישית לבניין. כמו כן, החומרים בבנייה רגילה יהיו כבדים יותר. העלויות נמוכות יותר בבנייה קלה משום שהיא דורשת פחות התעסקות והחומרים שהיא דורשת זולים יותר, כמו גם כוח האדם שקטן יותר. 

בנוסף, בנייה קלה ידידותית לסביבה הרבה יותר מבנייה רגילה, משום שהיא חוסכת שימוש בכלים מזהמים, משתמשת בכמות קטנה משמעותית של חומרים ואלו שבה היא כן משתמשת מזהמים פחות את הסביבה.

הנדסת בניין

כדי שהבנייה הקלה תצא איכותית ומשתלמת חשוב לבחור מהנדס בניין טוב. מהנדס הבניין אחראי על כל תהליך הבנייה, כולל שלב התכנון. מהנדס טוב יגרום לעבודה להיעשות באופן מהיר יותר, והוא יכול לחסוך בעלויות באופן משמעותי ולייעל את עבודת הבונים. 

היעזרות במהנדס בניין טוב, כמו אלו של "בילדר תעשיות", תיתן עבודה מוגמרת איכותית שתחזיק מעמד לשנים רבות.

הנדסת בניין בשיטת הבנייה הקלה

כפי שאמרנו לעיל, בנייה קלה אין משמעותה שניתן להקל ראש בתהליך רק מפני שהוא פשוט יותר מאשר בנייה רגילה. בגלל שבנייה קלה משתמשת בחומרים יחסית זולים ופשוטים, ובגלל שהם לא נעשים ישירות בשביל הבניין, חשוב אפילו יותר לערב מהנדס בניין בתהליך.

ניהול הבנייה באופן עצמאי, ללא מהנדס, יכולה לגרום לכך שהעלויות יהיו גבוהות יותר, החומרים שישתמשו בהם לא בהכרח יתאימו לצורך, לא ייעשה תכנון מיטבי לבנייה ובגלל כל אלו גם הבלאי של המבנה יהיה בסוף מהיר והוא לא יחזיק מעמד עשרות שנים כפי שמצופה.

חשוב לבחור מהנדס בניין שמבין בבנייה קלה ולא רק בבנייה הכבדה הרגילה משום שמהנדס רגיל לא בקיא ומיומן בכל שיטות הבנייה הקלה ולכן לא בהכרח יידע לתת מענה לכל הצרכים שיעלו במהלך הבנייה או אף בשלב התכנון.

סיבה נוספת היא, שהדגשים בבנייה קלה שונים מאלו שבבנייה רגילה, כיוון שהיא שמה דגש במיוחד על עבודה מהירה ויעילה וכן על קיימות אקולוגית. בבנייה רגילה הדגש הוא לא בהכרח על מהירות או חיסכון בחומרים וודאי שלא על קיימות. כיוון שכך, מהנדס שלא רגיל לעבוד עם דגשים אלו יתקשה מאוד לממש אותם ולא יוכל לבנות בנייה קלה באופן האופטימלי.

הנדסת בניין בשיטת הבניה הקלה

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

בנייה מודולרית

בנייה מודולרית

בנייה מודולרית – זה הזמן לעשות קצת סדר בבלאגן אם הגעתם לעמוד זה סביר להניח ששמעתם בעת האחרונה את המושג " בנייה מודולרית " יותר

קרא עוד »
בנייה אקולוגית

בנייה אקולוגית

בנייה אקולוגית – טובה לנו ולדורות הבאים בנייה אקולוגית החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים

קרא עוד »
בניית בית פרטי

בניית בית פרטי

חולמים על בניית בית פרטי? ככה עושים את זה נכון בניית בית פרטי מבנייה קלה החל מ990 ש"ח! עבודה מקצועית ואיכותית ללא פשרות מאות לקוחות

קרא עוד »