היתרונות של מבנים ניידים

מבנים ניידים החל מ999 ש"ח

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

מבנה נייד הוא מבנה קל, שבנוי כך שאפשר יהיה להזיז אותו ממקום למקום באמצעות משאית ומנוף. מניחים את המבנה על הקרקע הרלוונטית, מחברים אותו לתשתיות מים וחשמל, וכך הופכים אותו למבנה יציב לכל דבר ועניין. המבנה יכול לשמש למטרות רבות ושונות: בית לזוג צעיר, משרד, חנות, צימר, מחסן או שירותים ניידים. בקיצור, כל מה שתרצו וכל מה שצריך. הבנייה הקלה מאפשרת שינוי מהיר וקל לא רק במיקום המבנה, אלא גם בנראות ועיצוב הפנים שלו.     

מבנה נייד– קלות, גמישות והתאמה אישית 

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בוחרים מבנה נייד כמבנה המגורים שלהם, או כמשרד. ולכן, ניתן למצוא חברות מתמחות עם ותק כמו "בילדר תעשיות" שמעניקות מבנים ניידים איכותיים בעלות נמוכה. 

אבל למה שאנשים יבחרו דווקא במבנה נייד ולא במבנה קבע? קודם כל, כי הדור של היום מעדיף בית שייתן להם גמישות, קלות, והתאמה אישית לצרכים, שמאפיינים מבנה נייד. העיצוב הפונקציונלי של המבנה מאפשר לשנות אותו בהתאם לצרכים ולרצון. כך, מספר החדרים יכול להשתנות, הצבע ועיצוב הפנים, בקלות יחסית למבנה קבע. מתחשק לכם חלון חדש? להוסיף דק? לשנות את הדלתות? אפשרי בהחלט בקלות ובמהירות. 

הקלות ביכולת לעבור ממקום למקום מאפשרת גמישות בחיים. אפשר, למשל, לגור כגור צעיר מאחורי הבית של ההורים, ובמקרה שזה כבר לא רלוונטי, לעבור למקום אחר. או לקנות בית קבע ולהשתמש במבנה הנייד כדי להרחיב את שטחו. 

חשוב לשים לב, שלא כל קרקע הותאמה למבנה נייד. ולכן חשוב לפנות לרשות המקומית או האזורית לבדיקה, לפני שמתחילים את התהליך. אבל גם כאן, זה די פשוט. אם מדובר על קרקע שניתן עליה היתר בנייה, כל מה שצריך לעשות זה לבצע מספר מועט של התאמות, על מנת שאפשר יהיה להציב עליה את המבנה הנייד, כולל החיבור לתשתיות. 

מבנה איכותי בעלות תחזוק והקמה נמוכה 

מבנה נייד הוא מבנה איכותי, חזק, יציב ועמיד, עם עלויות הקמה ותחזוק נמוכות בהשוואה למבנה קבע. אפשר להגיע אפילו לקיצוץ של 50% מהעלויות.  העלות הנמוכה שלהם, לצד איכותם הגבוהה, רלוונטית במיוחד לצרכים עסקיים. 

אדם בעל עסק פרטי, שצריך לשכור משרד, יכול לגשת לבניין משרדים, אבל העלות היקרה של השכירה ושל השיפוץ לפני שמתחילים לעבוד, יכולה להרתיע. שלא לדבר על העלויות השוטפות. כפתרון, ניתן לקנות מבנה נייד, או להשכיר באופן זמני, ולהניח אותם לצד הבית. כך אפשר גם לחסוך את הפקקים בדרך, בנוסף. 

סיכום – אז למה מבנה נייד? 

מבנה נייד הוא המבנה המתאים לדור הנוכחי, בזכות היכולת לעבור ממקום למקום, הגמישות בנראות המבנה ועיצוב הפנים, היכולת להתאים את המבנה לצרכים המשתנים שלכם, ועלות התחזוק, הקנייה או ההשכרה. נראה כי התופעה תמשיך ותתפשט, אם כך, ונראה יותר ויותר אנשים קונים מבנה נייד מחברות מתמחות כמו "בילדר תעשיות", שיתמכו לא רק בקנייה, אלא גם בשיפוץ שלו ובתיחזוקו. 

מבנה נייד עם בילדר תעשיות

כמו שאמרנו למבנים ניידים יש יתרונות רבים. אם אתם מחליטים שאתם רוצים לבצע פרוייקט מסוג זה אז תוודאו שאתם הולכים עם חברה של מקצוענים.

אנחנו בילדר תעשיות ואנחנו נשמח לעזור לכם לקראת הפרוייקט הבא שלכם. צרו איתנו קשר עכשיו ונשמח לייעץ לכם בכל דבר שתרצו!

מאמר זה נכתב על ידי בילדר תלעשיות בנייה קלה ומתקדמת

היתרונות של מבנים ניידים

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת

סגירת מרפסת – כל מה שחשוב לדעת סגירת מרפסת ושיפוצים החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק

קרא עוד »
בנייה קלה כל היתרונות

בניה קלה – כל היתרונות

בנייה קלה החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית מעל 10 שנות ניסיון

קרא עוד »
קבלן שלד

קבלן שלד

בנייה קלה החל מ999 ש"ח! מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה מתקדמת מעל 10 שנות ניסיון

קרא עוד »