בניה קלה – כל היתרונות

בנייה קלה החל מ999 ש"ח

מחיר מיוחד לפונים דרך האתר

עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות!

שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה חדשנית

מעל 10 שנות ניסיון עם מאות לקוחות מרוצים

שירות בפריסה ארצית ללא יוצא מן הכלל!

התקשרו עכשיו!

מחירי הדיור מאמירים, משכנתאות כבר לא מחולקות בקלות וכדי לקנות דירה קטנה בפריפריה הרחוקה, צריך הישראלי הממוצע לשלם כמה מאות משכורות. כל הסיבות הללו הובילו את רוכשי הדירות לחפש פתרון אחר והפתרון שנמצא הוא נוח עד מאוד, פשוט וקל: בניה קלה.

אז מהי בניה קלה?

במקום מלט, בטון ובלוקים, בבניה קלה בונים את השלד בשטח ובמקביל, במפעל, מכינים חלקים שונים שיגיעו מוכנים להרכבה על השלד עצמו. החלקים עצמם קלים ביחס לחומרי הבניה הרגילים ומאפשרים הרכבה מהירה כשבין השלד לבין החלקים השונים של הבית ישנו בידוד שמאפשר תחושה ביתית וחמימה. 

לבניה קלה לא מעט יתרונות, שיוצגו בפניכם:

משך הבניה

בניה של בית בישראל יכולה לארוך שנתיים במקרה הטוב ואף יותר אם ישנם סיבוכים או טעויות. בשל העובדה שחלקי הבית מיוצרים סימולטנית במפעל ובשטח, בית בבנייה קלה יבנה במהירות רבה באופן יחסי. כמה מהר? בחברת בילדר תעשיות מבטיחים כי בנייתו של בית בבנייה קלה יכולה להימשך חודשים ספורים ואולי אפילו מספר שבועות בלבד!

איכות הבניה

בשל העובדה שרוב החומרים מיוצרים במפעל תחת ביקורת ובקרת איכות, הסיכוי לתקלות, סדקים או בעיות בבית עם סיום הבניה פוחת דרמטית ביחס לבתים הנבנים בשיטה הקונבנציונאלית 'הרגילה'. קירות מוכנים שמורכבים בבית מבטיחים גם איכות ורמת גימור גבוהה שיתבטאו היטב בתוצאה הסופית.

חיסכון אדיר בכסף

בסופו של דבר הנושא הבוער ביותר לכל הישראלים שרוצים לקנות בית הוא כאמור הכסף. לא קל לזוג צעיר לרכוש דירה במדינת ישראל ולרוב הרכישה תקרה בסוף בסיוע של ההורים או בני המשפחה. בבניה קלה החיסכון בעלויות הוא אדיר והוא נובע מכמה גורמים עיקריים:

  • חיסכון בתשלום לפועלים – בשל שמשך העבודה הקצר ובשל העובדה שרוב הייצור נעשה במפעל, נחסך הצורך בפועלים שיעבדו שעות ארוכות ומספיק לשלם לכמות קטנה יחסית של עובדים למשך תקופה קצרה של שבועות או חודשים. 
  • חיסכון בפינוי הפסולת – בניגוד לבניה קונבנציונאלית, בשיטת בניה קלה לא מצטברת הרבה פסולת במהלך הבניה ולכן עלות פינוי הפסולת נמוכה מאוד ומאפשרת חיסכון גדול מאוד בעלויות הבניה היקרות.
  • חיסכון בחריגות בניה – בשל היכולת לתכנן מראש את הליך הבניה מול המפעל, קל לחשב את עלויות הבניה ולא לחרוג מהם כפי שקורה לא מעט בבניה רגילה. 

איכות הסביבה

בניה קלה היא גם בנייה ירוקה וידידותית לסביבה. היכולת לבנות בצורה שלא תלכלך וכן תקצר את משך העבודה מאפשרת לשמור בצורה טובה הרבה יותר גם על איכות הסביבה. 

הזמינות והנגישות

כל הגורמים הללו הפכו את הבניה הקלה לפתרון יעיל ואיכותי לאלה שרוצים לבנות בית או להרחיב בית מבלי להוציא כספים רבים, מבלי לבזבז זמן ולשמור תוך כדי על הסביבה. בשנים האחרונות הפכה הבניה הקלה לצורת בניה נפוצה וחברות ותיקות כמו 'בילדר תעשיות' נמצאות בשוק ומציעות בניה קלה חסכונית ויעילה, כשיחד עם זאת  יותר ויותר אנשים בוחרים לבנות דווקא בצורה זו.

אז אם אתם רוצים לקבל ייעוץ חינם אנחנו נשמח לדבר איתכם! צרו קשר עכשיו

בנייה קלה כל היתרונות

רוצים שנעשה את העבודה בשבילכם?

השאירו פנייה עכשיו

או התקשרו עכשיו !

רוצים מידע נוסף ? השאירו לנו פניה עכשיו ונחזור אליכם מיד

עוד כתבות מעניינות

תוספת בנייה קלה

תוספת בניה קלה

תוספת בניה קלה – להרחיב את הבית במהירות תוספת בניה קלה החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש

קרא עוד »
בנייה מודרנית

בנייה מודרנית

בנייה מודרנית – כל הפרטים בנייה מודרנית החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים וטכנולוגיה

קרא עוד »
בנייה קלה מאלומיניום

בנייה קלה מאלומיניום

בנייה קלה מאלומיניום – כל מה שצריך לדעת בנייה קלה מאלומיניום החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש

קרא עוד »
מערכות אנרגיה ירוקה

מערכות אנרגיה ירוקה

מערכות אנרגיה ירוקה לשירותך התקנת מערכות אנרגיה ירוקה החל מ999 ש"ח מחיר מיוחד לפונים דרך האתר עבודה מקצועית ונקייה ללא פשרות! שימוש רק בחומרים איכותיים

קרא עוד »